Direktlänk till inlägg 12 april 2012

I am not afraid

Av ungkarlstankar - 12 april 2012 23:15

Jag är inte rädd.

Ljuste färdas snabbt emot mig

Likt blixten över himlen så faller ljuset över mig

Jag faller, jag faller

Marken är kall och hård

Jag vaknar, tittar mig omkring

Reser mig sakta men säkert

Upp, upp

Knyter näven i min ficka

Jag vandrar vidare


Ungefär så här känns det när ett förhållande tar slut. Likt en käftsmäll så paralyseras du, inga rörelser, bara din egna andning som ljuder.

Nu måste jag gå och sova, jag är en trött ungkarl ikväll.


Ciao!

 
 
Ingen bild

en annan blogg

13 april 2012 17:44

vad läskigt det skrämmer mig stackars dig! :(

ungkarlstankar

14 april 2012 23:47

Nä men du vet, det är inte så farligt, man försöker gå vidare och leva som vanligt :)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ungkarlstankar - 8 juni 2012 19:24

Allt är över. Min relation till mitt ex är bruten. Behandlar man mig som en idiot och en nolla så kommer det straffa sig.        ...

Av ungkarlstankar - 10 maj 2012 22:39

Dessvärre så får man ibland höra saker som man inte kunde tro om människor.  Jag är bara en slagpåse som man utan problem kan vara elak och grym emot, det fungerar bra att bara säga förlåt efter att man har varit elak emot mig .   Jag fattar in...

Av ungkarlstankar - 8 maj 2012 22:18

Hej! Nu är det ett tag sen jag har varit här och bloggat, men jag har fan haft fullt upp i mitt liv. Jag har påbörjat ett nytt jobb i måndags, hur roligt som helst med den biten :)   Jag är kluven. När man känner sig dissad och blir ignorerad...

Av ungkarlstankar - 27 april 2012 14:32

Åh livet i allmänhet, livet är så skönt men samtidigt så skört. Ett ord kan krossa en person. En person kan krossa ett ord.   Jag älskar dig. Dessa ord kan tränga djupt in i hjärta och själ och påverka en mycket.   Är man inte försiktig...

Av ungkarlstankar - 27 april 2012 11:01

Idag är den sista dagen jag jobbar med gänget på mitt nuvarande jobb. Som ni vet så hade jag sökt nytt jobb i min hemstad och lyckats få det vilket då innebär jag slutar på min nuvarande arbetsplats. Fan vad jag kommer sakna alla även om det stundt...

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Skapa flashcards