Alla inlägg den 8 april 2012

Av ungkarlstankar - 8 april 2012 02:14

Det kan man iaf tro om man lyssnar på Raubiter och deras låt hjärteblod. Grymt hemsk låt men faktiskt rätt bra sound :-)

Jag kollade mig själv i spegeln idag

Jag såg min kropp och min mage

Nä huja, åt helvete för mycket godis och andra sötsaker

Dags för åtgärd.


Nåja, det blev tyvärr ingen middag med syster och hennes svärföräldrar, pappa har nog åkt på magsjuka...men iaf så blev det middag med mamma och lillebror. Pasta med köttfärssås är ju inte alls dumt kan jag lova :-)


I övrigt så har jag varit med goda vänner ikväll och träffat en del nya personer. Frågan är ju bara vad jag ska göra med dessa nya personer, acceptera dessa som riktiga vänner som jag har i min närmsta krets eller om jag ska ha dem utanför min riktiga krets, svår fråga det där....

För vänner som vänner stämmer som inte riktigt, jag vill med riktiga vänner kunna sitta ner och prata om saker och ting, och jag vill veta att dem förstår vad jag menar. Dvs inga ytliga bekanta som endast sitter och nickar och som inte säger ett ord.

Jag tror att jag får vara lite kräsen, eller vågar jag det?!

Jag är inte rädd, men jag är förvirrad, och när jag är förrvirrad så blir jag fundersam, och blir jag fundersam så vette fan vad jag ska göra.


Satans i-lands problem.


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards