Alla inlägg den 25 april 2012

Av ungkarlstankar - 25 april 2012 19:11

När en människa vänder dig ryggen när du pratar med denna.

När denna människa bara går iväg utan att bry sig om vad du säger

Hur fan skall man då kunna förklara om man har tankar och retar sig över något?


Det här har hänt mig så många ggr under förhållanden, att den andra parten bara vänder sig om och går.

Hur trevligt är det?

Hur mycket respekt visar man varann då?


Ärligt talat, jag hatar sån skit! Och jag tänder till på alla cylindrar när sånt här händer!

Ett förhållande handlar om ömsesidig respekt emot varann.

Det sårar mig djupt när en människa gör så emot mig, jag förtjänar inte den skiten.


Jag kanske låter bitter, men hallå, jag har mina tankar.

Så lever man i ett sånt förhållande, ptja överväg om det är bra för dig själv.


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards