Alla inlägg den 11 april 2012

Av ungkarlstankar - 11 april 2012 19:28

Hej,

Har haft lite skrivtorka sista dagarna för att orka skriva här.

Men nu har jag lite glöd kvar iaf :)


Tankar, värderingar, allt det där.

Vad tänker jag på just nu? Egentligen så tänker jag inte på speciellt mycket, livet rullar ju liksom på som vanligt och allt är som vanligt...eller är det så? Värderar du och jag varann på samma sätt?

Fan så djup och deppig jag kan låta, men när jag blir fundersam så vet jag inte hur jag ska få ut alla tankar jag har i skallen. Allting bara snurrar runt runt runt runt, usch jag blir åksjuk! Så fort går det....


Jag antar att jag är fullt normal som har såna här tankar och som inte vet hur jag ska tolka dem, men framförallt, hur ska jag bearbeta dessa? Livets stora gåta kan ibland vara svår att förstå. Jag hittar då inga svar på den gåta som jag har ställt mig själv....

Nu försöker jag iaf hitta på något att äta, men motivationen och fantasin är helt borta just nu.

Håller jag på bli sjuk?

Eller är jag bara en bitter ungkarl med åt helvete för mycket tankar som snurrar runt?

Det får tiden utvisa....


Ciao!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards