Alla inlägg den 17 april 2012

Av ungkarlstankar - 17 april 2012 21:30

Just det! Dansa dansa...damidamm..dansa!

Svänger runt kroppen i ljudet från lite partymusik!

Så är denna dag över, i morse när jag klev upp så kändes det inte som att denna dag skulle vara något vidare.

Allt kändes bara segt och jävligt.

Jag skall inte ljuga eller förvränga sanningen, jag är spyless på mitt nuvarande jobb, jag trivs inte alls så bra som jag gjorde för 1 år sen. Mycket beror på högre belastning på oss samt chefer som gör mitt liv jävligt surt.


Tidigare har jag sökt på ett jobb i min hemstad, där fick jag dock dissen då jag inte var nog smart enligt dem.

Detta var för 3 veckor sen.

Idag ringer företaget som dissade mig upp och vill att jag skall komma på en intervju i morgon.

Givetvis tackade jag ja.

Kanske har nytt jobb på g, det skadar inte, jag tar ihjäl mig annars.

Nu avsluta med lite tv.


Ciao!

Av ungkarlstankar - 17 april 2012 14:21

Hej hej på er alla läsare :)

Så sitter jag då här igen och bloggar, har haft fullt upp sista dagarna med annat vilket har gjort att jag har varit något afk från allting. Men nu är jag här igen!


Dom sista dagarna har varit jobbiga, inte av den anledning att jag har saknat någon eller så. Utan orsaken är helt enkelt att när pengarna sinar så blir mitt humör därefter.  Dvs riktigt dåligt....

Men, jag har tak över huvudet, jag har mat i kyl och frys och jag har ett xbox när kvällarna är jobbiga.


Jag räknade lite grann på hur mycket mat jag ska klara mig på, det ska räcka på 400:- i veckan för all mat, det kan låta mycket men nu ligger jag på 600-700:-, det är lite för mkt...


Nu tillbaka till jobbet.


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards