Alla inlägg den 13 april 2012

Av ungkarlstankar - 13 april 2012 23:26

Rakt in i min blogg!

God kväll på er alla, hoppas att det är bra med er alla!

Här är livet lugnt och skönt, denna dag börjar så sakta lida emot sitt slut. Skönt att arbetsveckan är över och att helgen nu äntligen har kommit :)!


Denna vecka har gått ovanligt långsamt har det kännts som, i normala fall flyger timmarna förbi men jag misstänker att det går långsamt när man har mindre att göra på jobbet :)

Idag är det fredagen den 13e, wtf hallå? Människor blir ju som tokiga över denna dag, för mig spelar det ingen roll, jag gör ändå illa mig oavsett dag och datum :)


Denna kväll har inte bjudit på några större överraskningar, har varit med en barndomsvän och kollat på lite film!

Sen har jag hunnit handla, måtte lönen komma snart, har ju för fan bara 200:- kvar till mat...det får bli bruna bönor :-)


Jag kom på en sak, denna tystnad som är runtomkring mig nu, kan den vara skadlig undrar jag :O?

För jag måste nämligen ha på musik så jag inte blir tokig, nåja mer tokig än vad jag redan är...


Nu tänkte jag kika på lite film, ensam i min stora och sköna soffa, och vem vet, jag kanske somnar där?!:)


Ciao!

Av ungkarlstankar - 13 april 2012 12:16

Hej bloggen och alla läsare.

Sitter på jobbet, vi har det lite lugnare just nu så jag passar på smyga iväg ett inlägg.

Jag kan erkänna på en gång, jag är inte den finaste, sötaste eller smalaste killen som finns.

Jag är inte den där killen med ett utseende som får damerna att svimma på gatan.


Jag är själv medveten om hur jag ser ut.

Men en sak har jag upptäckt att mina exflickvänner hittils har fallit för.

Jag är den jag är, jag har ett hjärta av guld som sitter på rätt ställe.

Jag bryr mig om den person som jag älskar

Jag värderar den jag älskar som det bästa i mitt liv.

Jag finns alltid för den som jag älskar.


Gör detta mig till en bra ungkarl som kommer att hitta rätt tjej i framtiden?

Det kan bara framtiden utvisa, men mitt hjärta av guld kommer fortfarande slå i mitt bröst.


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards