Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Lördag morgon....

Av ungkarlstankar - 7 april 2012 11:50

God morgon läsare, hoppas på att allt är bra med er!

Här är det lugna och raka rör, sitter och lyssnar på spotify samt softar lite grann.

Är ju något jävla trött, kom i säng först vid 06:30 i morse....jag vet, jag är fan dum som gör så emot mig själv...men men.


Kom även på i morse att jag har då fan tom kyl, finns ingenting hemma att äta :(!

Så detta är vad man kallar en ungkarlsflopp, har man ingenting hemma får man gå hungrig tills dess att man har fixat något att äta (logiskt va ;)?)


Idag så blir det då iaf middag med min systers svärföräldrar, det blir väldigt trevligt :-)


Nu smiter jag in i duschen...


Ciao!


 
 
Johanna

Johanna

7 april 2012 14:26

Glad påsk!

Rösta på min bild!

https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1

Jag skulle bli mycket glad! sprida det gärna vidare till dina vänner!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

ungkarlstankar

7 april 2012 16:37

En glad påsk till dig med! :)
Röstat och klart ;)

Sprider bloggen vidare till mina vänner =)

 
kimpan

kimpan

7 april 2012 14:51

Den svenska versionen är så mycket bättre! =D
Jag var skit rädd att Sabaton skulle ändras totalt då de bytte soldater.. :( Men de gör de tydligen inte! Jag seriöst grät då jag läste det på twitter och facebook, sen på mejl.

"No! we'll never fall
We're the masters of the world
Get up! let's break those chains now
And party all night long.."

http://kimleonard.bloggplatsen.se

ungkarlstankar

7 april 2012 16:35

Ja ohja, Sabaton är inte alls dåliga :) Snarare riktigt bra med schysst drag! :)

Jag njuter av musik....:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ungkarlstankar - 8 juni 2012 19:24

Allt är över. Min relation till mitt ex är bruten. Behandlar man mig som en idiot och en nolla så kommer det straffa sig.        ...

Av ungkarlstankar - 10 maj 2012 22:39

Dessvärre så får man ibland höra saker som man inte kunde tro om människor.  Jag är bara en slagpåse som man utan problem kan vara elak och grym emot, det fungerar bra att bara säga förlåt efter att man har varit elak emot mig .   Jag fattar in...

Av ungkarlstankar - 8 maj 2012 22:18

Hej! Nu är det ett tag sen jag har varit här och bloggat, men jag har fan haft fullt upp i mitt liv. Jag har påbörjat ett nytt jobb i måndags, hur roligt som helst med den biten :)   Jag är kluven. När man känner sig dissad och blir ignorerad...

Av ungkarlstankar - 27 april 2012 14:32

Åh livet i allmänhet, livet är så skönt men samtidigt så skört. Ett ord kan krossa en person. En person kan krossa ett ord.   Jag älskar dig. Dessa ord kan tränga djupt in i hjärta och själ och påverka en mycket.   Är man inte försiktig...

Av ungkarlstankar - 27 april 2012 11:01

Idag är den sista dagen jag jobbar med gänget på mitt nuvarande jobb. Som ni vet så hade jag sökt nytt jobb i min hemstad och lyckats få det vilket då innebär jag slutar på min nuvarande arbetsplats. Fan vad jag kommer sakna alla även om det stundt...

Presentation


Här kommer ni få läsa om mitt liv, mina dagar och hur jag mår.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards